Akademia Komunikacji i Rozwiązywania Konfliktów

Nasz program szkoleniowy Akademia Komunikacji i Rozwiązywania Konfliktów jest idealnym rozwiązaniem dla organizacji, które chcą wzmocnić umiejętności swojego zespołu w zakresie komunikacji, asertywności, negocjacji oraz radzenia sobie z trudnymi sytuacjami zawodowymi.

Szkolenie składa się z sześciu modułów, każdy trwający jeden dzień. 

Zmieniamy motoryzację

Poniżej przedstawiamy krótki opis każdego modułu:

1. Komunikacja:

  • Rozwijaj umiejętność budowania pozytywnych relacji interpersonalnych,
  • Doskonal umiejętności werbalnej i niewerbalnej komunikacji,
  • Naucz się skutecznego słuchania i zadawania pytają.

2. Informacja Zwrotna/Asertywność:

  • Naucz się bycia asertywnym i wyrażania swoich potrzeb i opinii w sposób zrównoważony,
  • Ćwicz rozwiązywanie sytuacji konfliktowych w sposób asertywny,
  • Poznaj techniki udzielania konstruktywnej informacji zwrotnej.

3. Konflikt:

  • Zrozum przyczyny konfliktów i techniki ich rozwiązywania,
  • Naucz się efektywnych mediacji w trudnych sytuacjach,
  • Ćwicz umiejętność zarządzania emocjami w konfliktach.

4. Negocjacje:

  • Rozwijaj umiejętność osiągania korzystnych porozumień,
  • Naucz się planowania i przygotowywania negocjacji,
  • Poznaj strategie i taktyki negocjacyjne.

5. Wystąpienia:

  • Ćwicz radzenie sobie z tremą i stresującymi sytuacjami podczas wystąpień,
  • Naucz się budować przekonujące przemówienia i prezentacje,
  • Doskonal techniki publicznego przemawiania i prezentacji.

6. Sytuacje Trudne:

  • Naucz się skutecznego rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji w sytuacjach kryzysowych,
  • Rozwijaj umiejętność utrzymywania spokoju i profesjonalizmu w stresujących momentach,
  • Pracuj nad umiejętnościami radzenia sobie w trudnych sytuacjach z klientami.

Dla kogo?

Kto powinien wziąć udział:

• Osoby odpowiedzialne za obszar komunikacji, negocjacji i rozwiązywania konfliktów,
• Pracownicy na wszystkich poziomach zaawansowania zawodowego, 
• Liderzy zespołów i kadra zarządzająca.

Koszt

Terminy i Cena:

• Cena i dostępność miejsc dostępne są po skontaktowaniu się z nami,
• Szkolenie składa się z sześciu osobnych dni szkoleniowych.

Skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji i zarezerwować miejsce dla swojego zespołu.

Case study

Zapoznaj się z realizacjami i wdrożeniami Grupy Dealer

Wdrożenie modułu ubezpieczeń w Grupie Plichta z wykorzystaniem DealerF&I

Grupa Plichta wdrożyła zunifikowany system zarządzania sprzedażą produktów ubezpieczeniowych - nasz autorski DealerF&I. Nowe rozwiązanie zaprojektowaliśmy tak, aby umożliwić łatwe i jednolite prowadzenie całego procesu sprzedaży ubezpieczeń we wszystkich salonach.

Obsługa i nadzór nad wnioskami flotowymi dla Astara Poland

Astara Poland (dawniej MMC Car Poland), polski importer Mitsubishi Motors, stanęła przed wyzwaniem usprawnienia procesu wnioskowania i rozliczania wsparcia flotowego. Poprzedni system okazał się niewystarczający, co wymagało opracowania nowego, bardziej efektywnego rozwiązania.

Aplikacja DealerRMS | Kompleksowy monitoring i zarządzanie opiniami Google

DealerRMS to narzędzie do kompleksowego monitorowania i zarządzania opiniami Google. Dowiedz się, dlaczego opinie są kluczowe dla sukcesu Twojego biznesu w internecie i jak możesz skutecznie budować pozytywną reputację. 

"Jako marka Nissan mieliśmy przyjemność współpracować z Grupą Dealer w ramach dostarczenia systemu „Dealer CRM” do naszej Sieci..."

Tomasz Surowiec

Nissan

rozwiń

"Współpracujemy z Grupą Dealer od niemalże roku. Przez ten czas okazali się zaangażowanymi partnerami, z którymi tworzymy nasz wspólny projekt..."

Patryk Pośpieszyński

Grupa Smorawiński

rozwiń

"Na systemie Dealer CRM ma przyjemność (bo to jest przyjemność) pracować od 10 lat. Praca w tym systemie pozwala na usystematyzowanie pracy w jednym miejscu..."

Marcin Ropiński

Grupa Gezet KIA

rozwiń

"Nasza wieloletnia współpraca to duża przyjemność. Grupa Dealer to partner biznesowy otwarty na wszelkie pomysły i współpracę z Klientami. Zawsze profesjonalni i zaangażowani..."

Karolina Marach

Mercedes Frelik

rozwiń

"W moim odczuciu współpraca z firmą Dealer CRM układa się bardzo dobrze. Firma reaguje na informacje o błędach, jeśli takie występują i jest w stanie uruchomić niestandardowe rozwiązania..."

Paweł Kierpiec

Ssangyong

rozwiń

"W grupie Emil Frey Polska korzystamy z systemu Dealer CRM od kilku lat. Wspomaga on pracę naszych pracowników w działach sprzedaży samochodów nowych i używanych..."

Dariusz Wysocki

Emil Frey

rozwiń

"Współpracę z firmą DealerCRM zaliczam do udanych! Wdrożenie przebiegło sprawnie a sam program jest bardzo intuicyjny. Posiada również możliwości połączenia..."

Agata Gołębiewska

CityMotors

rozwiń

Najczęściej zadawane pytania

Storytelling, czyli jak opowiadać o samochodzie, żeby wpływać na wyobraźnię klienta
10 błędów, które popełniają sprzedawcy w salonie samochodowym
Jak badania tajemniczego klienta wzmacniają jakość obsługi w salonach samochodowych
Zarządzanie czasem pracy doradcy handlowego w salonie samochodowym
Jazdy testowe door to door - klient nasz pan czy fanaberia?
Jak efektywnie budować relacje z klientami w salonie dealerskim

Nie znalazłeś rozwiązania dla siebie?

Jeżeli nie znalazłeś rozwiązania dla siebie możesz napisać do nas bezpośrednio przez formularz lub umówić się z naszym doradcą, który dobierze najlepsze rozwiązania z naszej szerokiej gamy produktów cyfrowych.