Akademia Rozwoju Umiejętności BDC

Celem naszej Akademii jest stworzenie solidnych fundamentów kompetencji miękkich w zespole pierwszej linii kontaktu z klientem. Chcemy pomóc pracownikom w odpowiednim przygotowaniu do obsługi klientów, identyfikowaniu ich potrzeb oraz radzeniu sobie w trudnych sytuacjach. Akademia skupia się na zdobywaniu umiejętności miękkich, które są kluczowe w kontekście sprzedaży i obsługi klienta. Nasze podejście opiera się na praktycznych ćwiczeniach i indywidualnych sesjach coachingowych.

Szkolenie składa się z ośmiu modułów, które zapewnią uczestnikom niezbędne narzędzia i wiedzę do radzenia sobie z wyzwaniami zawodowymi, zwiększenia motywacji oraz efektywnego związanymi z pracą w dziale BDC.

Zmieniamy motoryzację

Poniżej przedstawiamy krótki opis każdego modułu:

1. Nasza Przyszłość - Warsztat Pracy z Celami:

  • Dowiedz się, jak sformułować konkretne, mierzalne, osiągalne, realistyczne i czasowe cele,
  • Pracuj nad skutecznym monitorowaniem postępów i dostosowywaniem celów,
  • Lepsze zrozumienie celów organizacji.

2. Komunikacja Niewerbalna:

  • Ćwiczenia praktyczne, w tym analiza case study i techniki komunikacji niewerbalnej,
  • Powiązanie komunikacji niewerbalnej z wpływem na drugiego człowieka,
  • Zrozumienie wyzwań związanych z komunikacją niewerbalną.

3. Komunikacja Werbalna:

  • Ćwiczenia praktyczne, w tym techniki komunikacji werbalnej i pytania coachingowe,
  • Aktywne słuchanie odbiorcy i umiejętność zadawania odpowiednich pytań,
  • Umiejętność doboru słów w zależności od odbiorcy.

4. Informacja Zwrotna i Asertywność:

  • Ćwiczenia praktyczne, w tym komunikat JA, Kanapka, FUKO, GOLD FISH,
  • Umiejętność asertywności i przyjmowania informacji zwrotnych,
  • Rodzaje informacji zwrotnych i ich udzielanie.

5. Zarządzanie Emocjami:

  • Przyjmowanie pozytywnej postawy i patrzenie z wielu perspektyw,
  • Ćwiczenia praktyczne, w tym techniki autoprezentacji,
  • Dystansowanie się od negatywnych emocji.

6. Negocjacje:

  • Znajomość technik negocjacyjnych i umiejętność dostosowania ich do sytuacji,
  • Świadomość technik adwersarza i dopasowanie strategii negocjacyjnej,
  • Ćwiczenia praktyczne, w tym gra negocjacyjna i negocjacje zdalne.

7. Autoprezentacja:

  • Wywieranie wpływu na słuchaczy poprzez stosowanie odpowiednich technik,
  • Ćwiczenia praktyczne, w tym narzędzia autoprezentacyjne i storytelling,
  • Sformułowanie celu wystąpienia i planu prezentacji.

8. Sprzedaż Metodami Aktywnymi w Trudnych Sytuacjach:

  • Techniki perswazji i umiejętność ich zastosowania,
  • Dochodzenie potrzeb klienta i usuwanie obiekcji,
  • Ćwiczenia praktyczne, w tym techniki sprzedaży.

Dla kogo?

Kto powinien wziąć udział:

• Pracownicy pierwszej linii kontaktu z klientem, w tym sprzedawcy, konsultanci klienta, obsługa klienta i inni. Liderzy zespołów, którzy chcą doskonalić swoje umiejętności komunikacyjne i przywódcze.
• Osoby odpowiedzialne za obszar sprzedaży, obsługi klienta i rozwijanie relacji z klientami.

Koszt

Terminy i Cena:

• Akademia składa się z 3 miesięcy intensywnego szkolenia, w tym 10 dni szkoleniowych po 8 godzin każdy. Terminy dostępne są na życzenie i można dostosować je do potrzeb firmy. Cena i dostępność miejsc uzależnione są od liczby uczestników i dostosowane są indywidualnie do każdego przypadku. Możliwość negocjacji cen i dostosowania terminów, aby sprostać potrzebom Twojej firmy.

Case Study

Zapoznaj się z realizacjami i wdrożeniami Grupy Dealer

Wdrożenie modułu ubezpieczeń w Grupie Plichta z wykorzystaniem DealerF&I

Grupa Plichta wdrożyła zunifikowany system zarządzania sprzedażą produktów ubezpieczeniowych - nasz autorski DealerF&I. Nowe rozwiązanie zaprojektowaliśmy tak, aby umożliwić łatwe i jednolite prowadzenie całego procesu sprzedaży ubezpieczeń we wszystkich salonach.

Obsługa i nadzór nad wnioskami flotowymi dla Astara Poland

Astara Poland (dawniej MMC Car Poland), polski importer Mitsubishi Motors, stanęła przed wyzwaniem usprawnienia procesu wnioskowania i rozliczania wsparcia flotowego. Poprzedni system okazał się niewystarczający, co wymagało opracowania nowego, bardziej efektywnego rozwiązania.

Aplikacja DealerRMS | Kompleksowy monitoring i zarządzanie opiniami Google

DealerRMS to narzędzie do kompleksowego monitorowania i zarządzania opiniami Google. Dowiedz się, dlaczego opinie są kluczowe dla sukcesu Twojego biznesu w internecie i jak możesz skutecznie budować pozytywną reputację. 

"Jako marka Nissan mieliśmy przyjemność współpracować z Grupą Dealer w ramach dostarczenia systemu „Dealer CRM” do naszej Sieci..."

Tomasz Surowiec

Nissan

rozwiń

"Współpracujemy z Grupą Dealer od niemalże roku. Przez ten czas okazali się zaangażowanymi partnerami, z którymi tworzymy nasz wspólny projekt..."

Patryk Pośpieszyński

Grupa Smorawiński

rozwiń

"Na systemie Dealer CRM ma przyjemność (bo to jest przyjemność) pracować od 10 lat. Praca w tym systemie pozwala na usystematyzowanie pracy w jednym miejscu..."

Marcin Ropiński

Grupa Gezet KIA

rozwiń

"Nasza wieloletnia współpraca to duża przyjemność. Grupa Dealer to partner biznesowy otwarty na wszelkie pomysły i współpracę z Klientami. Zawsze profesjonalni i zaangażowani..."

Karolina Marach

Mercedes Frelik

rozwiń

"W moim odczuciu współpraca z firmą Dealer CRM układa się bardzo dobrze. Firma reaguje na informacje o błędach, jeśli takie występują i jest w stanie uruchomić niestandardowe rozwiązania..."

Paweł Kierpiec

Ssangyong

rozwiń

"W grupie Emil Frey Polska korzystamy z systemu Dealer CRM od kilku lat. Wspomaga on pracę naszych pracowników w działach sprzedaży samochodów nowych i używanych..."

Dariusz Wysocki

Emil Frey

rozwiń

"Współpracę z firmą DealerCRM zaliczam do udanych! Wdrożenie przebiegło sprawnie a sam program jest bardzo intuicyjny. Posiada również możliwości połączenia..."

Agata Gołębiewska

CityMotors

rozwiń

Najczęściej zadawane pytania

Jak wydawać auto, aby klient czuł się wyjątkowo
Odkup pojazdu – jak docenić klienta i jego auto
Kluczowe elementy przygotowania do rozmowy telefonicznej w sprzedaży samochodów
Sztuka pisania skutecznych e-maili w sprzedaży samochodów
Dlaczego warto korzystać z CRM w salonie samochodowym
Storytelling, czyli jak opowiadać o samochodzie, żeby wpływać na wyobraźnię klienta

Nie znalazłeś rozwiązania dla siebie?

Jeżeli nie znalazłeś rozwiązania dla siebie możesz napisać do nas bezpośrednio przez formularz lub umówić się z naszym doradcą, który dobierze najlepsze rozwiązania z naszej szerokiej gamy produktów cyfrowych.