Akademia Rozwoju Menadżera

Czy Twoi pracownicy mają trudności z osiągnięciem swoich celów zawodowych?
Czy zmagają się z brakiem motywacji do wykonywania niektórych zadań?
Czy marnują cenny czas na nieefektywną pracę?

Jeśli tak, to nasza Akademia Rozwoju Menadżera jest idealnym rozwiązaniem dla Ciebie i Twojego zespołu.

Szkolenie składa się z pięciu modułów, każdy trwający jeden dzień, które zapewnią uczestnikom niezbędne narzędzia i wiedzę do radzenia sobie z wyzwaniami zawodowymi, zwiększenia motywacji oraz efektywnego zarządzania czasem i pracą.

Zmieniamy motoryzację

Poniżej przedstawiamy krótki opis każdego modułu:

1. Wyznaczanie Celów:

  • Dowiedz się, jak sformułować konkretne, mierzalne, osiągalne, realistyczne i czasowe cele,
  • Pracuj nad skutecznym monitorowaniem postępów i dostosowywaniem celów,
  • Odkryj techniki planowania strategicznego.

2. Motywacja:

  • Zrozum psychologię motywacji i jak ją wykorzystać w pracy,
  • Rozwijaj umiejętność radzenia sobie z utratą motywacji,
  • Naucz się budować motywujące środowisko pracy.

3. Zarządzanie Czasem:

  • Odkryj skuteczne narzędzia do planowania i delegowania zadań,
  • Poznaj techniki zarządzania czasem i priorytetami,
  • Naucz się eliminować pożeracze czasu.

4. Organizacja Pracy:

  • Doskonal umiejętności organizacji pracy i tworzenia harmonogramów,
  • Omów strategie tworzenia wydajnych procesów pracy w zespole,
  • Naucz się efektywnego zarządzania zadaniami.

5. Zarządzanie w CRM:

  • Naucz się wykorzystywać narzędzia CRM do analizy i optymalizacji działań marketingowych i sprzedażowych,
  • Zdobądź wiedzę na temat efektywnego zarządzania relacjami z klientami,
  • Rozwijaj umiejętności budowania trwałych i lojalnych relacji z klientami.

Dla kogo?

Kto powinien wziąć udział:

• Osoby odpowiedzialne za zarządzanie klientami i relacjami z nimi.
• Pracownicy w każdym stopniu zaawansowania zawodowego.
• Kadra zarządzająca i liderzy zespołów.

Koszt

Terminy i Cena:

• Cena i dostępność miejsc dostępne są po skontaktowaniu się z nami. 
• Szkolenie składa się z pięciu osobnych dni szkoleniowych. 

Skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji i zarezerwować miejsce dla swojego zespołu.

"Jako marka Nissan mieliśmy przyjemność współpracować z Grupą Dealer w ramach dostarczenia systemu „Dealer CRM” do naszej Sieci..."

Tomasz Surowiec

Nissan

rozwiń

"Współpracujemy z Grupą Dealer od niemalże roku. Przez ten czas okazali się zaangażowanymi partnerami, z którymi tworzymy nasz wspólny projekt..."

Patryk Pośpieszyński

Grupa Smorawiński

rozwiń

"Na systemie Dealer CRM ma przyjemność (bo to jest przyjemność) pracować od 10 lat. Praca w tym systemie pozwala na usystematyzowanie pracy w jednym miejscu..."

Marcin Ropiński

Grupa Gezet KIA

rozwiń

"Nasza wieloletnia współpraca to duża przyjemność. Grupa Dealer to partner biznesowy otwarty na wszelkie pomysły i współpracę z Klientami. Zawsze profesjonalni i zaangażowani..."

Karolina Marach

Mercedes Frelik

rozwiń

"W moim odczuciu współpraca z firmą Dealer CRM układa się bardzo dobrze. Firma reaguje na informacje o błędach, jeśli takie występują i jest w stanie uruchomić niestandardowe rozwiązania..."

Paweł Kierpiec

Ssangyong

rozwiń

"W grupie Emil Frey Polska korzystamy z systemu Dealer CRM od kilku lat. Wspomaga on pracę naszych pracowników w działach sprzedaży samochodów nowych i używanych..."

Dariusz Wysocki

Emil Frey

rozwiń

"Współpracę z firmą DealerCRM zaliczam do udanych! Wdrożenie przebiegło sprawnie a sam program jest bardzo intuicyjny. Posiada również możliwości połączenia..."

Agata Gołębiewska

CityMotors

rozwiń

Najczęściej zadawane pytania

Jak wydawać auto, aby klient czuł się wyjątkowo
Odkup pojazdu – jak docenić klienta i jego auto
Kluczowe elementy przygotowania do rozmowy telefonicznej w sprzedaży samochodów
Sztuka pisania skutecznych e-maili w sprzedaży samochodów
Dlaczego warto korzystać z CRM w salonie samochodowym
Storytelling, czyli jak opowiadać o samochodzie, żeby wpływać na wyobraźnię klienta

Nie znalazłeś rozwiązania dla siebie?

Jeżeli nie znalazłeś rozwiązania dla siebie możesz napisać do nas bezpośrednio przez formularz lub umówić się z naszym doradcą, który dobierze najlepsze rozwiązania z naszej szerokiej gamy produktów cyfrowych.