Dwudniowe Stacjonarne Szkolenie dla BDC i działów handlowych

Kompetencje Miękkie w Obsłudze Klienta

Gdzie? Warszawa

Kiedy? 5-6 grudnia 

  • Jak sprawić, by Twój zespół był gotowy sprostać każdej sytuacji w obsłudze klienta?
  • Czy Twoi pracownicy wiedzą, jak budować solidne relacje zarówno z klientami, jak i wewnątrz organizacji?

Odpowiedzi na te pytania znajdziecie podczas naszego dwudniowego szkolenia. To kompleksowy program, który pomoże pracownikom pierwszej linii kontaktu z klientem zdobyć umiejętności miękkie niezbędne w efektywnej komunikacji i budowaniu relacji z klientami.

Co dla Was przygotowaliśmy?

Praktyczne ćwiczenia z zakresu:

  • pracy z celami,
  • komunikacji werbalnej i niewerbalnej,
  • asertywności,
  • udzielania informacji zwrotnej,
  • technik perswazji podczas sprzedaży,
  • negocjacji,
  • zarządzania emocjami,
  • sprzedaży metodami aktywnymi w trudnych sytuacjach.

Zarezerwuj miejsce już teraz!

Uwaga! Ilość miejsc jest ograniczona! 🎟️

Do zobaczenia w grudniu!