System BI do raportowania
w salonie samochodowym

Nie zgaduj – wiedz. Precyzyjne raporty na wyciągnięcie ręki.

#Zmieniamy motoryzację

Połącz wiele źródeł danych

Automatyczne i codzienne pobieranie danych z systemów takich jak CRM, DMS czy programy księgowe. Dzięki temu, masz pewność, że zawsze operujesz najświeższymi informacjami.

Raporty indywidualne

Raporty w BIT są skonfigurowane specjalnie dla Ciebie, dzięki czemu kontynuujesz pracę według swoich standardów, bez potrzeby dostosowywania się do nowych schematów.

Pełna kontrola nad analizami

Oprócz zbiorczych podsumowań, BIT umożliwia głęboką analizę danych cząstkowych, dając Ci pełny obraz sytuacji na każdym etapie.


Jakie funkcjonalności oferuje dealerBIT?

Integracja wielu źródeł danych

DealerBIT potrafi harmonijnie pracować z danymi ze wszystkich popularnych systemów DMS dostępnych na rynku polskim. Dodatkowo, integruje się z systemami CRM i księgowymi, zapewniając wszechstronny przegląd aktywności.

Jednolitość w różnorodności

Idealne rozwiązanie dla dealerów wielomarkowych korzystających z różnych systemów. DealerBIT spaja dane z wielu platform, dostarczając jednolite raporty, co pozwala na spójne analizy w ramach całej organizacji.

Szczegółowa analiza danych

Dzięki DealerBIT możesz w łatwy sposób analizować dane cząstkowe, takie jak konkretne faktury czy zlecenia, które wpłynęły na końcowy wynik.

Struktura według lokalizacji i działów

System pozwala na segregację danych według konkretnej lokalizacji lub działu, dostarczając spersonalizowane raporty dla różnych segmentów Twojego biznesu.

Elastyczne filtrowanie informacji

Dostosuj raporty dokładnie według swoich potrzeb, filtrowanie danych w dowolny sposób, aby uzyskać dokładnie te informacje, które są dla Ciebie najistotniejsze.

Wizualne tablice kontrolne

DealerBIT oferuje intuicyjne i estetyczne dashboardy, które prezentują najważniejsze metryki w zrozumiały sposób.

Wykresy oparte na rzeczywistych danych

Twórz dynamiczne wykresy przedstawiające trendy i statystyki, które ułatwią analizę i interpretację kluczowych informacji.

Efektywne zarządzanie zespołem

DealerBIT ułatwia śledzenie wyników pracy poszczególnych członków zespołu oraz pomaga w planowaniu i optymalizacji działań kadrowych.

Zbuduj własny ekosystem zarządzania firmą

DealerBIT stanowi element pełnej oferty Grupy Dealer skierowanej do branży automotive. Połączenie wszystkich produktów sprawi, że będziesz mógł zarządzać efektywniej swoim biznesem i odkryjesz wyjątkowe możliwości, których do tej pory nie znałeś.

Integracja z DealerFNI

Przesyłaj i analizuj dane z zakresu sprzedaży produktów ubezpieczeniowych i finansowych.

Integracja z DealerDMS

Przesyłaj i analizuj dane zbieranych w programie DealerDMS.

Integracja z DealerCRM

Przesyłaj i analizuj dane zbierane w systemie DealerCRM.

Najczęściej zadawane pytania

Czy interfejs DealerBIT jest skomplikowany?

Głównymi idemi, która przyświecała nam przy tworzeniu interfejsu DealerBIT były prostota i intuicyjność, dlatego obsługa DealerBIT jest intuicyjna i nie wymaga długiego przeszkolenia.

Jakie zakresy danych gromadzi i analizuje DealerBIT?

DealerBIT agreguje dane z każdej sfery działalności - sprzedaży, marketingu czy chociażby serwisu.

Czy jest możliwość eksportu raportów do plików excel z DealerBIT?

Tak, istnieje możliwość eksportu raportów w formacie XLSX przez DealerBIT.

Czy raporty w DealerBIT są prezentowane w formie wykresów?

Raporty w DealerBIT są przedstawiane zarówno w formie arkuszy jak i wykresów graficznych różnego typu.

Z jakich baz danych korzysta DealerBIT?

DealerBIT pozwala agregować dane z DealerCRM oraz każdego innego systemu DMS.

Czy w DealerBIT mogę stworzyć dopasowane pod siebie raporty?

Tak, w DealerBIT nasi pracownicy skonfigurują raport zgodnie z Twoimi prośbami. Oczywiście, o ile będzie to możliwe.

Jako marka Nissan mieliśmy przyjemność współpracować z Grupą Dealer w ramach dostarczenia systemu „Dealer CRM” do naszej Sieci na przestrzeni 3 lat. Cały zespół Grupy Dealer wykazywał zaskakującą wiedzę dot. rynku Automotive i charakteryzujących go procesów sprzedażowych. Z całą pewnością Grupa Dealer na polskim rynku jest liderem w zakresie oferowanych przez nich usług i chce nim pozostać cały czasu oferując usprawnienia i nowe funkcjonalności systemu

Tomasz Surowiec

Nissan

Współpracujemy z Grupą Dealer od niemalże roku. Przez ten czas okazali się zaangażowanymi partnerami, z którymi tworzymy nasz wspólny projekt. Jesteśmy organizacją oczekująca produktu innowacyjnego oraz dostosowanego do naszych potrzeb, będącego benchmarkiem w sieci - stanęli na wysokości zadania. Dzięki swojej elastyczności, proklienckim podejściu oraz doświadczeniu, dostarczyli system, który może stanowić punkt odniesienia. Wiedza i kompetencje to tylko połowa organizacji – drugą połowę tworzą ludzie, którzy mają super przyjazne podejście.

Patryk Pośpieszyński

Grupa Smorawiński

Na systemie Dealer CRM ma przyjemność (bo to jest przyjemność) pracować od 10 lat. Praca w tym systemie pozwala na usystematyzowanie pracy w jednym miejscu, mam bezproblemowy dostęp do danych klientów, do statystyk pracy zespołu sprzedażowego, w każdej chwili mogę w 30 sekund wyszukać interesujące mnie dane. Biorąc pod uwagę, że wcześniej pracowałem na innych systemach CRM ten uważam za zdecydowanie najlepszy. Polecam go każdej firmie dealerskiej oraz życzę, aby każdy kierownik i handlowiec mógł na nim pracować, to system który zaoszczędzi Państwa czas i pomoże zmaksymalizować zyski.

Marcin Ropiński

Grupa Gezet KIA

Nasza wieloletnia współpraca to duża przyjemność. Grupa Dealer to partner biznesowy otwarty na wszelkie pomysły i współpracę z Klientami. Zawsze profesjonalni i zaangażowani. Zdecydowanie polecam.

Karolina Marach

Mercedes Frelik

W moim odczuciu współpraca z firmą Dealer CRM układa się bardzo dobrze. Firma reaguje na informacje o błędach, jeśli takie występują i jest w stanie uruchomić niestandardowe rozwiązania potrzebne dla naszej marki.

Paweł Kierpiec

Ssangyong

W grupie Emil Frey Polska korzystamy z systemu Dealer CRM od kilku lat. Wspomaga on pracę naszych pracowników w działach sprzedaży samochodów nowych i używanych. W ostatnim czasie korzystamy też z modułu dedykowanego działom F&I. To co jest wyjątkowe w naszej współpracy to bardzo duża elastyczność w podejściu do oczekiwań dealera. Wprowadziliśmy już do systemu wiele naszych własnych funkcjonalności. Pracujemy nad następnymi pomysłami. Wszystko po to, żeby praca na systemie była jeszcze bardziej intuicyjna i efektywna.

Dariusz Wysocki

Emil Frey

Współpracę z firmą DealerCRM zaliczam do udanych! Wdrożenie przebiegło sprawnie a sam program jest bardzo intuicyjny. Posiada również możliwości połączenia z innymi programami na których pracujemy aby wszystko znajdowało się w jednym miejscu. Na przesłane zapytania dostajemy szybką informację zwrotną oraz pomoc w każdym temacie. Polecam!

Agata Gołębiewska

CityMotors

Case study

Zapoznaj się z wdrożeniami dealerBIT

Wdrożenie modułu ubezpieczeń w Grupie Plichta z wykorzystaniem DealerF&I

Grupa Plichta wdrożyła zunifikowany system zarządzania sprzedażą produktów ubezpieczeniowych - nasz autorski DealerF&I. Nowe rozwiązanie zaprojektowaliśmy tak, aby umożliwić łatwe i jednolite prowadzenie całego procesu sprzedaży ubezpieczeń we wszystkich salonach.

Obsługa i nadzór nad wnioskami flotowymi dla Astara Poland

Astara Poland (dawniej MMC Car Poland), polski importer Mitsubishi Motors, stanęła przed wyzwaniem usprawnienia procesu wnioskowania i rozliczania wsparcia flotowego. Poprzedni system okazał się niewystarczający, co wymagało opracowania nowego, bardziej efektywnego rozwiązania.

Aplikacja DealerRMS | Kompleksowy monitoring i zarządzanie opiniami Google

DealerRMS to narzędzie do kompleksowego monitorowania i zarządzania opiniami Google. Dowiedz się, dlaczego opinie są kluczowe dla sukcesu Twojego biznesu w internecie i jak możesz skutecznie budować pozytywną reputację. 

Dokup inne moduły

Sprawdź inne produkty, które mogą kooperować z DealerBIT

Rozwiązania dla

Salon samochodowy

Rozwiązania dla

Serwis | Warsztat

Rozwiązania dla

Blacharnia | Lakiernia