Akademia Rozwoju Liderskiego i Zarządzania Zespołem

Jeśli szukasz sposobu na wzmocnienie kompetencji przywódczych i doskonalenie umiejętności zarządzania zespołem, nasza Akademia Rozwoju Liderskiego i Zarządzania Zespołem jest idealnym rozwiązaniem.

Szkolenie składa się z trzech modułów, każdy trwający jeden dzień, które pomogą uczestnikom stać się lepszymi liderami, budować efektywne zespoły oraz radzić sobie ze stresem w środowisku pracy. 

Zmieniamy motoryzację

Poniżej przedstawiamy krótki opis każdego modułu:

1. Lidership - Osobowość Lidera i Style Liderskie:

  • Poznaj różne style przywództwa i naucz się dostosowywać je do różnych sytuacji,
  • Doskonal umiejętności budowania zaufania i inspiracji zespołu,
  • Odkryj swoją własną osobowość liderską i jej mocne strony.

2. Zespół - Zarządzanie Zespołem i Budowanie Zespołu:

  • Rozwijaj umiejętność budowania zespołu, integrowania członków oraz rozwiązywania konfliktów,
  • Naucz się skutecznie zarządzać zespołem, określać cele i monitorować postępy,
  • Poznaj strategie motywowania zespołu do osiągania wspólnych celów.

3. Zarządzanie Stresem:

  • Doskonal strategie radzenia sobie ze stresem i zachowanie równowagi emocjonalnej,
  • Naucz się budować odporność na stres i utrzymywać efektywność w trudnych sytuacjach,
  • Zrozum źródła stresu w środowisku pracy i naucz się identyfikować sygnały stresu.

Dla kogo?

Kto powinien wziąć udział:

• Osoby odpowiedzialne za zarządzanie zespołem i budowanie kultury organizacyjnej,
• Każdy, kto chce rozwijać swoje umiejętności liderskie i radzenia sobie ze stresem,
• Liderzy i menedżerowie na wszystkich poziomach zarządzania.

Koszt

Terminy i Cena:

• Szkolenie składa się z trzech osobnych dni szkoleniowych. Cena i dostępność miejsc dostępne są po skontaktowaniu się z nami. 

Case study

Zapoznaj się z realizacjami i wdrożeniami Grupy Dealer

Wdrożenie modułu ubezpieczeń w Grupie Plichta z wykorzystaniem DealerF&I

Grupa Plichta wdrożyła zunifikowany system zarządzania sprzedażą produktów ubezpieczeniowych - nasz autorski DealerF&I. Nowe rozwiązanie zaprojektowaliśmy tak, aby umożliwić łatwe i jednolite prowadzenie całego procesu sprzedaży ubezpieczeń we wszystkich salonach.

Obsługa i nadzór nad wnioskami flotowymi dla Astara Poland

Astara Poland (dawniej MMC Car Poland), polski importer Mitsubishi Motors, stanęła przed wyzwaniem usprawnienia procesu wnioskowania i rozliczania wsparcia flotowego. Poprzedni system okazał się niewystarczający, co wymagało opracowania nowego, bardziej efektywnego rozwiązania.

Aplikacja DealerRMS | Kompleksowy monitoring i zarządzanie opiniami Google

DealerRMS to narzędzie do kompleksowego monitorowania i zarządzania opiniami Google. Dowiedz się, dlaczego opinie są kluczowe dla sukcesu Twojego biznesu w internecie i jak możesz skutecznie budować pozytywną reputację. 

"Jako marka Nissan mieliśmy przyjemność współpracować z Grupą Dealer w ramach dostarczenia systemu „Dealer CRM” do naszej Sieci..."

Tomasz Surowiec

Nissan

rozwiń

"Współpracujemy z Grupą Dealer od niemalże roku. Przez ten czas okazali się zaangażowanymi partnerami, z którymi tworzymy nasz wspólny projekt..."

Patryk Pośpieszyński

Grupa Smorawiński

rozwiń

"Na systemie Dealer CRM ma przyjemność (bo to jest przyjemność) pracować od 10 lat. Praca w tym systemie pozwala na usystematyzowanie pracy w jednym miejscu..."

Marcin Ropiński

Grupa Gezet KIA

rozwiń

"Nasza wieloletnia współpraca to duża przyjemność. Grupa Dealer to partner biznesowy otwarty na wszelkie pomysły i współpracę z Klientami. Zawsze profesjonalni i zaangażowani..."

Karolina Marach

Mercedes Frelik

rozwiń

"W moim odczuciu współpraca z firmą Dealer CRM układa się bardzo dobrze. Firma reaguje na informacje o błędach, jeśli takie występują i jest w stanie uruchomić niestandardowe rozwiązania..."

Paweł Kierpiec

Ssangyong

rozwiń

"W grupie Emil Frey Polska korzystamy z systemu Dealer CRM od kilku lat. Wspomaga on pracę naszych pracowników w działach sprzedaży samochodów nowych i używanych..."

Dariusz Wysocki

Emil Frey

rozwiń

"Współpracę z firmą DealerCRM zaliczam do udanych! Wdrożenie przebiegło sprawnie a sam program jest bardzo intuicyjny. Posiada również możliwości połączenia..."

Agata Gołębiewska

CityMotors

rozwiń

Najczęściej zadawane pytania

Storytelling, czyli jak opowiadać o samochodzie, żeby wpływać na wyobraźnię klienta
10 błędów, które popełniają sprzedawcy w salonie samochodowym
Jak badania tajemniczego klienta wzmacniają jakość obsługi w salonach samochodowych
Zarządzanie czasem pracy doradcy handlowego w salonie samochodowym
Jazdy testowe door to door - klient nasz pan czy fanaberia?
Jak efektywnie budować relacje z klientami w salonie dealerskim

Nie znalazłeś rozwiązania dla siebie?

Jeżeli nie znalazłeś rozwiązania dla siebie możesz napisać do nas bezpośrednio przez formularz lub umówić się z naszym doradcą, który dobierze najlepsze rozwiązania z naszej szerokiej gamy produktów cyfrowych.