Dwudniowe Stacjonarne Szkolenie dla BDC i działów handlowych
Kompetencje Miękkie w Obsłudze Klienta
Gdzie? Warszawa
Kiedy? 5-6 grudnia
- Jak sprawić, by Twój zespół był gotowy sprostać każdej sytuacji w obsłudze klienta?
- Czy Twoi pracownicy wiedzą, jak budować solidne relacje zarówno z klientami, jak i wewnątrz organizacji?
Odpowiedzi na te pytania znajdziecie podczas naszego dwudniowego szkolenia. To kompleksowy program, który pomoże pracownikom pierwszej linii kontaktu z klientem zdobyć umiejętności miękkie niezbędne w efektywnej komunikacji i budowaniu relacji z klientami.
Co dla Was przygotowaliśmy?
Praktyczne ćwiczenia z zakresu:
- pracy z celami,
- komunikacji werbalnej i niewerbalnej,
- asertywności,
- udzielania informacji zwrotnej,
- technik perswazji podczas sprzedaży,
- negocjacji,
- zarządzania emocjami,
- sprzedaży metodami aktywnymi w trudnych sytuacjach.
Zarezerwuj miejsce już teraz!
Uwaga! Ilość miejsc jest ograniczona! 🎟️
Do zobaczenia w grudniu!