Strona główna/ Pozostałe produkty

Zmieniamy motoryzację

Pozostałe produkty

Pozostałe produkty oferowane przez Grupę Dealer

Umów konsultację, aby dobrać odpowiednie narzędzia

Kliknij w przycisk i umów konsultację, a nasz doradca dobierze rozwiązania do Twoich potrzeb.

PREZENTACJA W INTERNECIE

DealerWWW

Produkt ma zaplanowaną premierę na IV kwartał 2023. Informacje wkrótce.Strona internetowa w dzisiejszych czasach to podstawowa wizytówka Twojej firmy w wirtualnym świecie. To dzięki niej klient dociera do Ciebie i korzysta z zaoferowanych mu usług. Nie pozwól, by szansa przeszła obok Ciebie i skorzystał ktoś inny.

ZAUTOMATYZUJ DOWOLNE PROCESY W TWOJEJ FIRMIE

DealerBOT

Dzięki robotom DealerBOT możesz zautomatyzujesz dowolne procesy, które dziś wykonują pracownicy tracąc przy tym czas i zasoby. Dodatkowym atutem robotów RPA jest brak pomyłek - działają wedle ustalonego schematu.

ZARZĄDZANIE OPINIAMI W INTERNECIE

DealerRMS

Produkt ma zaplanowaną premierę na IV kwartał 2023. Informacje wkrótce.

Zbieraj i zarządzaj zgodami RODO za pomocą urządzeń mobilnych

Aplikacja RODO Mobile

Premiera aplikacji zaplanowana jest na IV kwartał 2023 roku.

Case study

Zapoznaj się z realizacjami 
i wdrożeniami Grupy Dealer

Aplikacja DealerRMS | Kompleksowy monitoring i zarządzanie opiniami Google

DealerRMS to narzędzie do kompleksowego monitorowania i zarządzania opiniami Google. Dowiedz się, dlaczego opinie są kluczowe dla sukcesu Twojego biznesu w internecie i jak możesz skutecznie budować pozytywną reputację. 

RENAULT POLSKA | Potęga dobrze opisanego User Story

W dzisiejszym świecie rozwoju oprogramowania, kluczowym czynnikiem sukcesu projektu jest efektywne zarządzanie wymaganiami i komunikacja z klientem. Jednym z kluczowych narzędzi w tym procesie są dobrze rozpisane user story. W tym artykule przyjrzymy się, dlaczego są one tak istotne i jak wpływają na sukces projektu.

Automatyzacja Dealer CRM z CRM Toyoty. Wzmocnienie efektywności procesów dzięki DealerBOT.

W Grupie Dealer, specjalizujemy się w automatyzacji procesów w branży automotive, a nasza oferta nie ogranicza się jedynie do jednej marki. Oferujemy pełną automatyzację dealerstw pracujących pod szyldem Toyoty, w których różne działy mogą efektywnie korzystać z naszych rozwiązań.

Najczęściej zadawane pytania

Zarządzanie leadami w salonie dealerskim – klucz do sukcesu sprzedażowego
Czym jest CDP - Customer Data Platform
Digitalizacja w branży motoryzacyjnej – jak dostosować swoje działania do nowoczesnych standardów?
Korzyści płynące z integracji CRM w salonach dealerskich
Nachodzące nowości w Grupie Dealer – dynamiczny rozwój i nowe funkcjonalności
Jak zbudować wizerunek skutecznego doradcy flotowego?
Kiedy komunikować akcesoria samochodowe i do kogo?
Integracja DealerCRM z Focus Telecom dla Grupy Smorawiński
Najlepszy rozmówca to słuchacz - ale czy na pewno?
Integracja DealerCRM i Facebook

Nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?