CRM dla mistrzów finansów i ubezpieczeń!

Każdy lead się liczy. Zamień je w realne zyski z dealerF&I

#Zmieniamy motoryzację

Porzuć chaos arkuszy Excel!

Zapomnij o rozproszonych danych i niezorganizowanych arkuszach. Skup się na pracy z jednolitą, automatycznie aktualizującą się bazą klientów, która proaktywnie podpowiada Ci o zbliżających się kontaktach z klientami.

Źródła leadów wszędzie wokół!

Niezależnie od działu - sprzedaż, serwis czy blacharnia - dealerF&I pomaga wychwycić cennych leady. Wykorzystaj każdą szansę i przekształcaj codzienne interakcje w dochody dla działu F&I.

Każdy lead ma znaczenie!

Dzięki dealerF&I nie zgubisz już żadnego leada. Zbierz leady w jednym miejscu, śledź ich postępy i upewnij się, że w pełni wykorzystujesz ich potencjał.


Jakie funkcjonalności oferuje dealerF&I?

Jednolita baza klientów

Przechowuj wszystkie dane Twoich klientów w jednym miejscu, zapewniając łatwy dostęp i aktualizacje na bieżąco. Zapomnij o rozproszonych bazach i ciesz się spójnością informacji.

Generowanie leadów z innych działów

Integruj dział sprzedaży, serwis, blacharnię i lakiernię, aby efektywnie generować wartościowe leady dla działu finansów i ubezpieczeń. Każdy dział przyczynia się do sukcesu Twojej sprzedaży.

Automatyczne tworzenie bazy wznowień

System samoczynnie generuje okazje do wznowienia na podstawie poprzednich sprzedaży, co zapewnia ciągłość w relacjach z klientami i zwiększa szanse na powtórną sprzedaż.

Praca na klientach utraconych (rezygnacjach)

Każdy lead się liczy. Nawet jeżeli klient nie kupił polisy w tym roku to dealerF&I zaplanuje ponowny kontakt na przyszły rok, co zwiększa szanse na sprzedaż.

Planowanie i historia kontaktów

Zarządzaj, planuj i przeglądaj wszystkie interakcje z klientem. Dzięki temu będziesz zawsze na bieżąco z tym, co się dzieje i jakie kroki powinieneś podjąć.

Automatyczne odczytywanie dokumentów ofert i polis

Dzięki zaawansowanym technologiom OCR i AI system rozpoznaje i analizuje treść ofert i polis, co przyspiesza procesy i eliminuje błędy ludzkie.

Zgody RODO

Zapewniamy pełną zgodność z RODO, umożliwiając łatwe zbieranie, przechowywanie i zarządzanie zgodami klientów. Twoja firma jest zawsze chroniona przed potencjalnymi naruszeniami danych.

Raporty i analizy

Generuj szczegółowe raporty i analizy dotyczące sprzedaży, konwersji leadów i innych kluczowych wskaźników. Opieraj swoje strategiczne decyzje na solidnych danych, a nie intuicji.

Zbuduj własny ekosystem zarządzania salonem

Moduł F&I to jeden z kluczowych elementów naszej oferty w Grupie Dealer dla branży automotive. Połącz go z naszymi innymi narzędziami, a zobaczysz jak zarządzanie biznesem staje się prostsze i pełne nowych możliwości.

Integracja z DealerCRM

Wymieniaj informacje z BDC i salonem sprzedaży. Twórz leady dla F&I oparte o zdarzenia z salonu.

 

Integracja z DealerBOT

Połącz dealerF&I z systemami zewnętrznymi towarzystw ubezpieczeniowych i firm leasingowych dzięki automatyzacjom!

Integracja z DealerDMS

Twórz automatyczne leady dla działu F&I na podstawie danych z serwisu.

Integracja z DealerBMS

Blacharnia-lakiernia jest idealnym źródłem leadów ubezpieczeniowych. Wykorzystaj to!

Najczęściej zadawane pytania

Czy moduły ubezpieczeń i finansowań w DealerF&I współdzielą bazę klientów?

Tak, moduły ubezpieczeń i finansowań w DealerF&I korzystają z wspólnej bazy danych, również z DealerCRM, co usprawnia zarządzanie klientami i eliminuje podwójne wprowadzanie danych.

Czy DealerF&I oferuje przypomnienia o kończących się polisach ubezpieczeniowych?

Tak, część modułu F&I odpowiedzialna za sprzedaż ubezpieczeń posiada funkcję przypomnień. Wskazuje ona, które polisy zbliżają się ku końcowi, aby sprzedawca mógł podjąć kontakt z klientem.

Jakie są koszty związane z wdrożeniem DealerF&I?

Opłata za DealerF&I obejmuje jednorazową kwotę wdrożeniową oraz comiesięczną opłatę licencyjną za salon, nie za użytkownika.

Czy mogę kontrolować i nadzorować kwoty prowizji oraz wypłaty w DealerF&I?

DealerF&I zawiera dedykowaną sekcję do wprowadzania kwot prowizji za każdą umowę, umożliwiając łatwe monitorowanie wpływów z prowizji między dealerem a bankiem.

Czy mogę porównać oferty kredytowe z różnych banków przy użyciu DealerF&I podczas procesu sprzedaży?

Tak, DealerF&I umożliwia łatwe wgrywanie i porównywanie ofert kredytowych z różnych banków w trakcie procesu sprzedaży, co sprzyja efektywnemu zarządzaniu procesem sprzedaży w Twoim salonie motoryzacyjnym.

Czy mogę przeprowadzić cały proces sprzedaży finansowania w DealerF&I?

Tak, DealerF&I umożliwia pełne przeprowadzenie procesu sprzedaży finansowania - począwszy od leada, przez ofertę, podpisanie umowy, a kończąc na rozliczeniu prowizji.

Jako marka Nissan mieliśmy przyjemność współpracować z Grupą Dealer w ramach dostarczenia systemu „Dealer CRM” do naszej Sieci na przestrzeni 3 lat. Cały zespół Grupy Dealer wykazywał zaskakującą wiedzę dot. rynku Automotive i charakteryzujących go procesów sprzedażowych. Z całą pewnością Grupa Dealer na polskim rynku jest liderem w zakresie oferowanych przez nich usług i chce nim pozostać cały czasu oferując usprawnienia i nowe funkcjonalności systemu

Tomasz Surowiec

Nissan

Współpracujemy z Grupą Dealer od niemalże roku. Przez ten czas okazali się zaangażowanymi partnerami, z którymi tworzymy nasz wspólny projekt. Jesteśmy organizacją oczekująca produktu innowacyjnego oraz dostosowanego do naszych potrzeb, będącego benchmarkiem w sieci - stanęli na wysokości zadania. Dzięki swojej elastyczności, proklienckim podejściu oraz doświadczeniu, dostarczyli system, który może stanowić punkt odniesienia. Wiedza i kompetencje to tylko połowa organizacji – drugą połowę tworzą ludzie, którzy mają super przyjazne podejście.

Patryk Pośpieszyński

Grupa Smorawiński

Na systemie Dealer CRM ma przyjemność (bo to jest przyjemność) pracować od 10 lat. Praca w tym systemie pozwala na usystematyzowanie pracy w jednym miejscu, mam bezproblemowy dostęp do danych klientów, do statystyk pracy zespołu sprzedażowego, w każdej chwili mogę w 30 sekund wyszukać interesujące mnie dane. Biorąc pod uwagę, że wcześniej pracowałem na innych systemach CRM ten uważam za zdecydowanie najlepszy. Polecam go każdej firmie dealerskiej oraz życzę, aby każdy kierownik i handlowiec mógł na nim pracować, to system który zaoszczędzi Państwa czas i pomoże zmaksymalizować zyski.

Marcin Ropiński

Grupa Gezet KIA

Nasza wieloletnia współpraca to duża przyjemność. Grupa Dealer to partner biznesowy otwarty na wszelkie pomysły i współpracę z Klientami. Zawsze profesjonalni i zaangażowani. Zdecydowanie polecam.

Karolina Marach

Mercedes Frelik

W moim odczuciu współpraca z firmą Dealer CRM układa się bardzo dobrze. Firma reaguje na informacje o błędach, jeśli takie występują i jest w stanie uruchomić niestandardowe rozwiązania potrzebne dla naszej marki.

Paweł Kierpiec

Ssangyong

W grupie Emil Frey Polska korzystamy z systemu Dealer CRM od kilku lat. Wspomaga on pracę naszych pracowników w działach sprzedaży samochodów nowych i używanych. W ostatnim czasie korzystamy też z modułu dedykowanego działom F&I. To co jest wyjątkowe w naszej współpracy to bardzo duża elastyczność w podejściu do oczekiwań dealera. Wprowadziliśmy już do systemu wiele naszych własnych funkcjonalności. Pracujemy nad następnymi pomysłami. Wszystko po to, żeby praca na systemie była jeszcze bardziej intuicyjna i efektywna.

Dariusz Wysocki

Emil Frey

Współpracę z firmą DealerCRM zaliczam do udanych! Wdrożenie przebiegło sprawnie a sam program jest bardzo intuicyjny. Posiada również możliwości połączenia z innymi programami na których pracujemy aby wszystko znajdowało się w jednym miejscu. Na przesłane zapytania dostajemy szybką informację zwrotną oraz pomoc w każdym temacie. Polecam!

Agata Gołębiewska

CityMotors

Funkcjonalności Moduł Ubezpieczeń (per użytkownik) Moduł Finansowań (per użytkownik) F&I (per użytkownik)
Skrzynka Leadów
Moduł Prowizji
Kartoteka Klientów
Moduł Oferty
Moduł Sprzedaży
Follow up
200 PLN / miesięcznie 200 PLN / miesięcznie 300 PLN / miesięcznie

Case study

Zapoznaj się z wdrożeniami dealerF&I

Aplikacja DealerRMS | Kompleksowy monitoring i zarządzanie opiniami Google

DealerRMS to narzędzie do kompleksowego monitorowania i zarządzania opiniami Google. Dowiedz się, dlaczego opinie są kluczowe dla sukcesu Twojego biznesu w internecie i jak możesz skutecznie budować pozytywną reputację. 

RENAULT POLSKA | Potęga dobrze opisanego User Story

W dzisiejszym świecie rozwoju oprogramowania, kluczowym czynnikiem sukcesu projektu jest efektywne zarządzanie wymaganiami i komunikacja z klientem. Jednym z kluczowych narzędzi w tym procesie są dobrze rozpisane user story. W tym artykule przyjrzymy się, dlaczego są one tak istotne i jak wpływają na sukces projektu.

Automatyzacja Dealer CRM z CRM Toyoty. Wzmocnienie efektywności procesów dzięki DealerBOT.

W Grupie Dealer, specjalizujemy się w automatyzacji procesów w branży automotive, a nasza oferta nie ogranicza się jedynie do jednej marki. Oferujemy pełną automatyzację dealerstw pracujących pod szyldem Toyoty, w których różne działy mogą efektywnie korzystać z naszych rozwiązań.

Dokup inne moduły

Sprawdź inne produkty, które mogą kooperować z DealerF&I

Rozwiązania dla

Salon samochodowy

Rozwiązania dla

Serwis | Warsztat

Rozwiązania dla

Blacharnia | Lakiernia