Wdrożenie BDC
Wdrożenie BDC to proces budowy dedykowanej struktury w organizacji, która odpowiada za zarządzanie zgłoszeniami z kanałów zdalnego kontaktu z klientem oraz poprawę jakości obsługi klienta. Obejmuje opracowanie strategii, dobór narzędzi, rekrutację zespołu oraz jego szkolenie.
Wdrożenie BDC zwiększające skuteczność sprzedaży i obsługi klienta w salonach dealerskich
Zmieniamy motoryzację
Jak to robimy?
- Analiza potrzeb i celów biznesowych dealera
- Opracowanie strategii BDC dostosowanej do specyfiki firmy
- Dobór i wdrożenie odpowiednich narzędzi technologicznych
- Wsparcie rekrutacji i szkolenia zespołu BDC
- Monitorowanie wyników i optymalizacja procesów
Co zyskujesz?
Wdrożenie BDC przynosi wymierne korzyści biznesowe, takie jak zwiększenie skuteczności działań sprzedażowych poprzez efektywne zarządzanie leadami i poprawę jakości obsługi klienta.
Nasze podejście wyróżnia się indywidualnym dostosowaniem strategii do potrzeb konkretnego dealera, opartym na dogłębnej analizie rynku motoryzacyjnego. Dzięki naszemu branżowemu know-how potrafimy przełożyć analizę danych na realne wyniki sprzedażowe.
Nie pozwól, by konkurencja Cię wyprzedziła – skontaktuj się z nami już dziś, aby otrzymać spersonalizowaną ofertę i zacząć zwiększać sprzedaż!
Dla kogo jest wdrożenie?
Dla dealerów motoryzacyjnych, którzy chcą zbudować od podstaw profesjonalny zespół BDC lub zoptymalizować obecne działania, zmagających się z niską efektywnością sprzedaży i brakiem standaryzacji w obsłudze klienta.
Z kim będziesz pracować?
Natalia Borowska – ekspertka w zakresie procesów zdalnej obsługi klienta w branży motoryzacyjnej, ze szczególnym uwzględnieniem wdrożeń i optymalizacji BDC oraz systemów CRM.
Od lat wspiera dealerów samochodowych oraz firmy z sektora automotive w efektywnym zarządzaniu relacjami z klientami. Specjalizuje się w wdrożeniach i rekonfiguracji BDC (Business Development Center), a także przeprowadza szczegółowe audyty procesów obsługi klienta w CRM, pomagając usprawnić komunikację, podnieść jakość obsługi i maksymalizować wyniki sprzedażowe.
„Moje podejście łączy dogłębną znajomość specyfiki rynku motoryzacyjnego z praktycznym doświadczeniem w zakresie technologii CRM. Wierzę, że skuteczny system zarządzania relacjami z klientami to fundament sukcesu w branży automotive. Moja misja to wspieranie firm w osiąganiu ich celów biznesowych poprzez nowoczesne i skuteczne narzędzia oraz dobrze zaprojektowane procesy.”
Case study
Zapoznaj się z realizacjami i wdrożeniami Grupy Dealer
Aplikacja DealerRMS | Kompleksowy monitoring i zarządzanie opiniami Google
DealerRMS to narzędzie do kompleksowego monitorowania i zarządzania opiniami Google. Dowiedz się, dlaczego opinie są kluczowe dla sukcesu Twojego biznesu w internecie i jak możesz skutecznie budować pozytywną reputację.
RENAULT POLSKA | Potęga dobrze opisanego User Story
W dzisiejszym świecie rozwoju oprogramowania, kluczowym czynnikiem sukcesu projektu jest efektywne zarządzanie wymaganiami i komunikacja z klientem. Jednym z kluczowych narzędzi w tym procesie są dobrze rozpisane user story. W tym artykule przyjrzymy się, dlaczego są one tak istotne i jak wpływają na sukces projektu.
Automatyzacja Dealer CRM z CRM Toyoty. Wzmocnienie efektywności procesów dzięki DealerBOT.
W Grupie Dealer, specjalizujemy się w automatyzacji procesów w branży automotive, a nasza oferta nie ogranicza się jedynie do jednej marki. Oferujemy pełną automatyzację dealerstw pracujących pod szyldem Toyoty, w których różne działy mogą efektywnie korzystać z naszych rozwiązań.
Najczęściej zadawane pytania
Nie znalazłeś rozwiązania dla siebie?
Jeżeli nie znalazłeś rozwiązania dla siebie możesz napisać do nas bezpośrednio przez formularz lub umówić się z naszym doradcą, który dobierze najlepsze rozwiązania z naszej szerokiej gamy produktów cyfrowych.