WEBINAR | PREMIERA

Jak proaktywnie budować reputację dealerstwa w sieci?


Zaufanie klienta to klucz do sukcesu. 
Dowiedz się, jak proaktywnie budować reputację Twojego dealerstwa online. 

Zapisz się na webinar już dziś!

Kiedy? 26 września (wtorek) godz. 11:00

Zapisz się już dziś ⬇️

Uruchamiam formularz...

Czy wiesz że?

90%

klientów czyta opinie
przed wyborem firmy

88%

traktuje opinie online
jak osobiste rekomendacje

68%

uważa, że pozytywne opinie
podnoszą zaufanie do marki

Porozmawiamy o...

Znaczeniu reputacji

Zarządzanie reputacją przez opinie ma kluczowe znaczenie w budowaniu zaufania klientów. Dowiedz się, dlaczego stało się to jednym z głównych czynników sukcesu w biznesie.

Analizie opinii klientów

Opinie klientów są skarbnicą informacji o Twoim dealerstwie. Naucz się, jak analizować te informacje i jak wyciągać z nich wartościowe wnioski.

Branżowych porównaniach

Zastanawiasz się, jak radzą sobie inni dealerzy? Przedstawimy analizy i case studies z branży, które pozwolą Ci zrozumieć, gdzie stoisz na tle konkurencji.

Sztuce odpowiadania

Każda opinia, dobra czy zła, zasługuje na odpowiedź. Dowiedz się, dlaczego odpowiedzi na opinie są tak ważne i jak wpływają na Twoją reputację online.

Reagowaniu z taktyką

Nie wszystkie opinie są pozytywne, ale każdą można obrócić na swoją korzyść. Naucz się technik i metod skutecznego reagowania na różne rodzaje opinii.

Pozyskiwaniu opinii z taktyką

Opinie są ważne, ale jak skutecznie zachęcić klientów do ich wystawiania? Odkryj sprawdzone strategie i metody na aktywne pozyskiwanie feedbacku od Twoich klientów.