Automatyzacja Dealer CRM z CRM Toyoty. Wzmocnienie efektywności procesów dzięki DealerBOT.

Blog/ Automatyzacja Dealer CRM z CRM Toyoty. Wzmocnienie efektywności procesów dzięki DealerBOT.

W dzisiejszym zmieniającym się środowisku dealerskim, sukces w dużym stopniu zależy od skutecznego zarządzania relacjami z klientami. Zadowolony klient to nie tylko klient powracający, ale także ambasador marki wśród potencjalnych nabywców. 
Aby sprostać tym wyzwaniom, dealerzy coraz częściej sięgają po nowoczesne narzędzia do zarządzania relacjami z klientem, takie jak DealerCRM (DCRM).
Jednak sama implementacja systemu CRM to dopiero początek drogi do osiągnięcia prawdziwej efektywności. Istnieje realna potrzeba, by różne systemy IT wykorzystywane w salonach samochodowych, mogły ze sobą komunikować się w sposób płynny. Z tego powodu coraz więcej dealerów docenia zalety integracji systemu DealerCRM z innymi kluczowymi narzędziami IT w branży – takimi jak system DMS Toyoty (Kanri).

Dlaczego taka automatyzacja jest kluczowa?

Automatyzacja pomiędzy DCRM a systemem Kanri umożliwia prawie natychmiastowy przepływ informacji pomiędzy systemami, eliminując potrzebę ręcznego wprowadzania danych. To z kolei zwiększają precyzję i aktualność informacji dostępnych dla dealerów. W efekcie takie połączenie przekłada się na wyższą efektywność pracy, krótszy czas reakcji na potrzeby klienta i lepszą koordynację działań w całym przedsiębiorstwie.

W tym artykule przyjrzymy się bliżej, jak automatyzacja pomiędzy systemem DealerCRM a Kanri wpływa na codzienne funkcjonowanie salonów Toyoty, oraz jakie korzyści przynosi w praktyce.

Jak wygląda zakres integracji?

1. Przeniesienie leadów do podjęcia
Nasza automatyzacja umożliwia dealerom Toyoty przenoszenie leadów do podjęcia w sposób szybki i efektywny. DCRM identyfikuje potencjalnych klientów i przekazuje odpowiednie informacje do działu handlowego, który może szybko skutecznie nawiązać kontakt i prowadzić dalsze działania.

2. Automatyczne tworzenie szans sprzedażowych
DCRM automatycznie tworzy szanse sprzedażowe w systemie Toyoty, wykorzystując dane z różnych źródeł, takich jak otomoto, kampanie facebookowe, landing page i klientów walk-in. 

3. Przenoszenie umów i ofert
W celach raportowych i zarządczych DCRM przenosi umowy i oferty do systemu, co umożliwia dealerom korzystanie z szerokiej gamy raportów dostępnych w DCRM. Dzięki temu można śledzić wyniki sprzedaży, monitorować skuteczność działań marketingowych i podejmować odpowiednie decyzje biznesowe.

4. Przenoszenie faktur
Automatyczne przenoszenie faktur z DMS Toyoty do DCRM.

5. Zaczytywanie informacji o wydaniu pojazdu
DCRM zbiera informacje o wydaniu pojazdu klientowi, co jest kluczowe dla działów obsługujących serwis. Dzięki temu dealer może zapewnić klientowi kompleksową obsługę od momentu zakupu do odbioru pojazdu.

6. Tworzenie leadów ubezpieczeniowych
Po zakupie samochodu przez klienta, DCRM automatycznie tworzy leady ubezpieczeniowe, co pomaga dealerom w oferowaniu dodatkowych usług i zwiększaniu przychodów.

Dlaczego warto?


Korzyści płynące z automatyzacji DCRM z CRM Toyoty są wielorakie:

Efektywność działów: Dział handlowy może nadal pracować na znanym systemie importera, co ułatwia rozliczenia i zarządzanie dealerstwem. Call Center obsługuje leady i przekazuje do DH tylko te wartościowe, co optymalizuje pracę i przyspiesza procesy.

Precyzyjne raportowanie: DCRM umożliwia generowanie precyzyjnych raportów, które pomagają w podejmowaniu strategicznych decyzji biznesowych.Zwiększenie przychodów: Automatyzacja leadów ubezpieczeniowych i szans sprzedażowych przyczynia się do zwiększenia przychodów i rentowności dealerstwa.

Zadowoleni klienci: Dzięki automatyzacji procesów, dealerzy mogą zapewnić klientom lepszą obsługę.

W Grupie Dealer wierzymy, że automatyzacja DCRM z CRM Toyoty może znacząco poprawić wydajność i efektywność dealerstw. Jeśli jesteście Państwo zainteresowani naszymi rozwiązaniami, serdecznie zachęcamy do kontaktu z nami. 
Wspólnie możemy zautomatyzować procesy w Państwa dealerstwie i osiągnąć lepsze wyniki biznesowe.

Porozmawiajmy o automatyzacji systemów w Twoim dealerstwie!

dołącz do zadowolonych klientów!

  

Masz pytania?

Jeżeli nie znalazłeś rozwiązania dla siebie możesz napisać do nas bezpośrednio przez formularz lub umówić się z naszym doradcą, który dobierze najlepsze rozwiązania z naszej szerokiej gamy produktów cyfrowych.