Akademia Komunikacji i Rozwiązywania Konfliktów
Nasz program szkoleniowy Akademia Komunikacji i Rozwiązywania Konfliktów jest idealnym rozwiązaniem dla organizacji, które chcą wzmocnić umiejętności swojego zespołu w zakresie komunikacji, asertywności, negocjacji oraz radzenia sobie z trudnymi sytuacjami zawodowymi.
Szkolenie składa się z sześciu modułów, każdy trwający jeden dzień.
Zmieniamy motoryzację
Poniżej przedstawiamy krótki opis każdego modułu:
- Rozwijaj umiejętność budowania pozytywnych relacji interpersonalnych,
- Doskonal umiejętności werbalnej i niewerbalnej komunikacji,
- Naucz się skutecznego słuchania i zadawania pytają.
- Naucz się bycia asertywnym i wyrażania swoich potrzeb i opinii w sposób zrównoważony,
- Ćwicz rozwiązywanie sytuacji konfliktowych w sposób asertywny,
- Poznaj techniki udzielania konstruktywnej informacji zwrotnej.
- Zrozum przyczyny konfliktów i techniki ich rozwiązywania,
- Naucz się efektywnych mediacji w trudnych sytuacjach,
- Ćwicz umiejętność zarządzania emocjami w konfliktach.
- Rozwijaj umiejętność osiągania korzystnych porozumień,
- Naucz się planowania i przygotowywania negocjacji,
- Poznaj strategie i taktyki negocjacyjne.
- Ćwicz radzenie sobie z tremą i stresującymi sytuacjami podczas wystąpień,
- Naucz się budować przekonujące przemówienia i prezentacje,
- Doskonal techniki publicznego przemawiania i prezentacji.
- Naucz się skutecznego rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji w sytuacjach kryzysowych,
- Rozwijaj umiejętność utrzymywania spokoju i profesjonalizmu w stresujących momentach,
- Pracuj nad umiejętnościami radzenia sobie w trudnych sytuacjach z klientami.
Dla kogo?
Kto powinien wziąć udział:
• Osoby odpowiedzialne za obszar komunikacji, negocjacji i rozwiązywania konfliktów,
• Pracownicy na wszystkich poziomach zaawansowania zawodowego,
• Liderzy zespołów i kadra zarządzająca.
Koszt
Terminy i Cena:
• Cena i dostępność miejsc dostępne są po skontaktowaniu się z nami,
• Szkolenie składa się z sześciu osobnych dni szkoleniowych.
Skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji i zarezerwować miejsce dla swojego zespołu.
Case study
Zapoznaj się z realizacjami i wdrożeniami Grupy Dealer
Aplikacja DealerRMS | Kompleksowy monitoring i zarządzanie opiniami Google
DealerRMS to narzędzie do kompleksowego monitorowania i zarządzania opiniami Google. Dowiedz się, dlaczego opinie są kluczowe dla sukcesu Twojego biznesu w internecie i jak możesz skutecznie budować pozytywną reputację.
RENAULT POLSKA | Potęga dobrze opisanego User Story
W dzisiejszym świecie rozwoju oprogramowania, kluczowym czynnikiem sukcesu projektu jest efektywne zarządzanie wymaganiami i komunikacja z klientem. Jednym z kluczowych narzędzi w tym procesie są dobrze rozpisane user story. W tym artykule przyjrzymy się, dlaczego są one tak istotne i jak wpływają na sukces projektu.
Automatyzacja Dealer CRM z CRM Toyoty. Wzmocnienie efektywności procesów dzięki DealerBOT.
W Grupie Dealer, specjalizujemy się w automatyzacji procesów w branży automotive, a nasza oferta nie ogranicza się jedynie do jednej marki. Oferujemy pełną automatyzację dealerstw pracujących pod szyldem Toyoty, w których różne działy mogą efektywnie korzystać z naszych rozwiązań.
Najczęściej zadawane pytania
Nie znalazłeś rozwiązania dla siebie?
Jeżeli nie znalazłeś rozwiązania dla siebie możesz napisać do nas bezpośrednio przez formularz lub umówić się z naszym doradcą, który dobierze najlepsze rozwiązania z naszej szerokiej gamy produktów cyfrowych.