Akademia Rozwoju Umiejętności BDC
Celem naszej Akademii jest stworzenie solidnych fundamentów kompetencji miękkich w zespole pierwszej linii kontaktu z klientem. Chcemy pomóc pracownikom w odpowiednim przygotowaniu do obsługi klientów, identyfikowaniu ich potrzeb oraz radzeniu sobie w trudnych sytuacjach. Akademia skupia się na zdobywaniu umiejętności miękkich, które są kluczowe w kontekście sprzedaży i obsługi klienta. Nasze podejście opiera się na praktycznych ćwiczeniach i indywidualnych sesjach coachingowych.
Szkolenie składa się z ośmiu modułów, które zapewnią uczestnikom niezbędne narzędzia i wiedzę do radzenia sobie z wyzwaniami zawodowymi, zwiększenia motywacji oraz efektywnego związanymi z pracą w dziale BDC.
Zmieniamy motoryzację
Poniżej przedstawiamy krótki opis każdego modułu:
- Dowiedz się, jak sformułować konkretne, mierzalne, osiągalne, realistyczne i czasowe cele,
- Pracuj nad skutecznym monitorowaniem postępów i dostosowywaniem celów,
- Lepsze zrozumienie celów organizacji.
- Ćwiczenia praktyczne, w tym analiza case study i techniki komunikacji niewerbalnej,
- Powiązanie komunikacji niewerbalnej z wpływem na drugiego człowieka,
- Zrozumienie wyzwań związanych z komunikacją niewerbalną.
- Ćwiczenia praktyczne, w tym techniki komunikacji werbalnej i pytania coachingowe,
- Aktywne słuchanie odbiorcy i umiejętność zadawania odpowiednich pytań,
- Umiejętność doboru słów w zależności od odbiorcy.
- Ćwiczenia praktyczne, w tym komunikat JA, Kanapka, FUKO, GOLD FISH,
- Umiejętność asertywności i przyjmowania informacji zwrotnych,
- Rodzaje informacji zwrotnych i ich udzielanie.
- Przyjmowanie pozytywnej postawy i patrzenie z wielu perspektyw,
- Ćwiczenia praktyczne, w tym techniki autoprezentacji,
- Dystansowanie się od negatywnych emocji.
- Znajomość technik negocjacyjnych i umiejętność dostosowania ich do sytuacji,
- Świadomość technik adwersarza i dopasowanie strategii negocjacyjnej,
- Ćwiczenia praktyczne, w tym gra negocjacyjna i negocjacje zdalne.
- Wywieranie wpływu na słuchaczy poprzez stosowanie odpowiednich technik,
- Ćwiczenia praktyczne, w tym narzędzia autoprezentacyjne i storytelling,
- Sformułowanie celu wystąpienia i planu prezentacji.
- Techniki perswazji i umiejętność ich zastosowania,
- Dochodzenie potrzeb klienta i usuwanie obiekcji,
- Ćwiczenia praktyczne, w tym techniki sprzedaży.
Dla kogo?
Kto powinien wziąć udział:
• Pracownicy pierwszej linii kontaktu z klientem, w tym sprzedawcy, konsultanci klienta, obsługa klienta i inni.
Liderzy zespołów, którzy chcą doskonalić swoje umiejętności komunikacyjne i przywódcze.
• Osoby odpowiedzialne za obszar sprzedaży, obsługi klienta i rozwijanie relacji z klientami.
Koszt
Terminy i Cena:
• Akademia składa się z 3 miesięcy intensywnego szkolenia, w tym 10 dni szkoleniowych po 8 godzin każdy.
Terminy dostępne są na życzenie i można dostosować je do potrzeb firmy.
Cena i dostępność miejsc uzależnione są od liczby uczestników i dostosowane są indywidualnie do każdego przypadku.
Możliwość negocjacji cen i dostosowania terminów, aby sprostać potrzebom Twojej firmy.
Case Study
Zapoznaj się z realizacjami i wdrożeniami Grupy Dealer
Aplikacja DealerRMS | Kompleksowy monitoring i zarządzanie opiniami Google
DealerRMS to narzędzie do kompleksowego monitorowania i zarządzania opiniami Google. Dowiedz się, dlaczego opinie są kluczowe dla sukcesu Twojego biznesu w internecie i jak możesz skutecznie budować pozytywną reputację.
RENAULT POLSKA | Potęga dobrze opisanego User Story
W dzisiejszym świecie rozwoju oprogramowania, kluczowym czynnikiem sukcesu projektu jest efektywne zarządzanie wymaganiami i komunikacja z klientem. Jednym z kluczowych narzędzi w tym procesie są dobrze rozpisane user story. W tym artykule przyjrzymy się, dlaczego są one tak istotne i jak wpływają na sukces projektu.
Automatyzacja Dealer CRM z CRM Toyoty. Wzmocnienie efektywności procesów dzięki DealerBOT.
W Grupie Dealer, specjalizujemy się w automatyzacji procesów w branży automotive, a nasza oferta nie ogranicza się jedynie do jednej marki. Oferujemy pełną automatyzację dealerstw pracujących pod szyldem Toyoty, w których różne działy mogą efektywnie korzystać z naszych rozwiązań.
Najczęściej zadawane pytania
Nie znalazłeś rozwiązania dla siebie?
Jeżeli nie znalazłeś rozwiązania dla siebie możesz napisać do nas bezpośrednio przez formularz lub umówić się z naszym doradcą, który dobierze najlepsze rozwiązania z naszej szerokiej gamy produktów cyfrowych.