Akademia Rozwoju Umiejętności BDC

Celem naszej Akademii jest stworzenie solidnych fundamentów kompetencji miękkich w zespole pierwszej linii kontaktu z klientem. Chcemy pomóc pracownikom w odpowiednim przygotowaniu do obsługi klientów, identyfikowaniu ich potrzeb oraz radzeniu sobie w trudnych sytuacjach. Akademia skupia się na zdobywaniu umiejętności miękkich, które są kluczowe w kontekście sprzedaży i obsługi klienta. Nasze podejście opiera się na praktycznych ćwiczeniach i indywidualnych sesjach coachingowych.

Szkolenie składa się z ośmiu modułów, które zapewnią uczestnikom niezbędne narzędzia i wiedzę do radzenia sobie z wyzwaniami zawodowymi, zwiększenia motywacji oraz efektywnego związanymi z pracą w dziale BDC.

Zmieniamy motoryzację

Poniżej przedstawiamy krótki opis każdego modułu:

1. Nasza Przyszłość - Warsztat Pracy z Celami:

  • Dowiedz się, jak sformułować konkretne, mierzalne, osiągalne, realistyczne i czasowe cele,
  • Pracuj nad skutecznym monitorowaniem postępów i dostosowywaniem celów,
  • Lepsze zrozumienie celów organizacji.

2. Komunikacja Niewerbalna:

  • Ćwiczenia praktyczne, w tym analiza case study i techniki komunikacji niewerbalnej,
  • Powiązanie komunikacji niewerbalnej z wpływem na drugiego człowieka,
  • Zrozumienie wyzwań związanych z komunikacją niewerbalną.

3. Komunikacja Werbalna:

  • Ćwiczenia praktyczne, w tym techniki komunikacji werbalnej i pytania coachingowe,
  • Aktywne słuchanie odbiorcy i umiejętność zadawania odpowiednich pytań,
  • Umiejętność doboru słów w zależności od odbiorcy.

4. Informacja Zwrotna i Asertywność:

  • Ćwiczenia praktyczne, w tym komunikat JA, Kanapka, FUKO, GOLD FISH,
  • Umiejętność asertywności i przyjmowania informacji zwrotnych,
  • Rodzaje informacji zwrotnych i ich udzielanie.

5. Zarządzanie Emocjami:

  • Przyjmowanie pozytywnej postawy i patrzenie z wielu perspektyw,
  • Ćwiczenia praktyczne, w tym techniki autoprezentacji,
  • Dystansowanie się od negatywnych emocji.

6. Negocjacje:

  • Znajomość technik negocjacyjnych i umiejętność dostosowania ich do sytuacji,
  • Świadomość technik adwersarza i dopasowanie strategii negocjacyjnej,
  • Ćwiczenia praktyczne, w tym gra negocjacyjna i negocjacje zdalne.

7. Autoprezentacja:

  • Wywieranie wpływu na słuchaczy poprzez stosowanie odpowiednich technik,
  • Ćwiczenia praktyczne, w tym narzędzia autoprezentacyjne i storytelling,
  • Sformułowanie celu wystąpienia i planu prezentacji.

8. Sprzedaż Metodami Aktywnymi w Trudnych Sytuacjach:

  • Techniki perswazji i umiejętność ich zastosowania,
  • Dochodzenie potrzeb klienta i usuwanie obiekcji,
  • Ćwiczenia praktyczne, w tym techniki sprzedaży.

Dla kogo?

Kto powinien wziąć udział:

• Pracownicy pierwszej linii kontaktu z klientem, w tym sprzedawcy, konsultanci klienta, obsługa klienta i inni. Liderzy zespołów, którzy chcą doskonalić swoje umiejętności komunikacyjne i przywódcze.
• Osoby odpowiedzialne za obszar sprzedaży, obsługi klienta i rozwijanie relacji z klientami.

Koszt

Terminy i Cena:

• Akademia składa się z 3 miesięcy intensywnego szkolenia, w tym 10 dni szkoleniowych po 8 godzin każdy. Terminy dostępne są na życzenie i można dostosować je do potrzeb firmy. Cena i dostępność miejsc uzależnione są od liczby uczestników i dostosowane są indywidualnie do każdego przypadku. Możliwość negocjacji cen i dostosowania terminów, aby sprostać potrzebom Twojej firmy.

Case Study

Zapoznaj się z realizacjami i wdrożeniami Grupy Dealer

Aplikacja DealerRMS | Kompleksowy monitoring i zarządzanie opiniami Google

DealerRMS to narzędzie do kompleksowego monitorowania i zarządzania opiniami Google. Dowiedz się, dlaczego opinie są kluczowe dla sukcesu Twojego biznesu w internecie i jak możesz skutecznie budować pozytywną reputację. 

RENAULT POLSKA | Potęga dobrze opisanego User Story

W dzisiejszym świecie rozwoju oprogramowania, kluczowym czynnikiem sukcesu projektu jest efektywne zarządzanie wymaganiami i komunikacja z klientem. Jednym z kluczowych narzędzi w tym procesie są dobrze rozpisane user story. W tym artykule przyjrzymy się, dlaczego są one tak istotne i jak wpływają na sukces projektu.

Automatyzacja Dealer CRM z CRM Toyoty. Wzmocnienie efektywności procesów dzięki DealerBOT.

W Grupie Dealer, specjalizujemy się w automatyzacji procesów w branży automotive, a nasza oferta nie ogranicza się jedynie do jednej marki. Oferujemy pełną automatyzację dealerstw pracujących pod szyldem Toyoty, w których różne działy mogą efektywnie korzystać z naszych rozwiązań.

"Jako marka Nissan mieliśmy przyjemność współpracować z Grupą Dealer w ramach dostarczenia systemu „Dealer CRM” do naszej Sieci..."

Tomasz Surowiec

Nissan

rozwiń

"Współpracujemy z Grupą Dealer od niemalże roku. Przez ten czas okazali się zaangażowanymi partnerami, z którymi tworzymy nasz wspólny projekt..."

Patryk Pośpieszyński

Grupa Smorawiński

rozwiń

"Na systemie Dealer CRM ma przyjemność (bo to jest przyjemność) pracować od 10 lat. Praca w tym systemie pozwala na usystematyzowanie pracy w jednym miejscu..."

Marcin Ropiński

Grupa Gezet KIA

rozwiń

"Nasza wieloletnia współpraca to duża przyjemność. Grupa Dealer to partner biznesowy otwarty na wszelkie pomysły i współpracę z Klientami. Zawsze profesjonalni i zaangażowani..."

Karolina Marach

Mercedes Frelik

rozwiń

"W moim odczuciu współpraca z firmą Dealer CRM układa się bardzo dobrze. Firma reaguje na informacje o błędach, jeśli takie występują i jest w stanie uruchomić niestandardowe rozwiązania..."

Paweł Kierpiec

Ssangyong

rozwiń

"W grupie Emil Frey Polska korzystamy z systemu Dealer CRM od kilku lat. Wspomaga on pracę naszych pracowników w działach sprzedaży samochodów nowych i używanych..."

Dariusz Wysocki

Emil Frey

rozwiń

"Współpracę z firmą DealerCRM zaliczam do udanych! Wdrożenie przebiegło sprawnie a sam program jest bardzo intuicyjny. Posiada również możliwości połączenia..."

Agata Gołębiewska

CityMotors

rozwiń

Najczęściej zadawane pytania

Nowoczesne rozwiązania IT dla dealerów samochodowych. Jak zwiększyć efektywność działania?
Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI) dla dealerów samochodowych – jak je mierzyć i poprawiać?
Personalizacja ofert w branży motoryzacyjnej. Jak technologia wspiera budowanie relacji z klientami?
Zarządzanie leadami w salonie dealerskim – klucz do sukcesu sprzedażowego
Czym jest CDP - Customer Data Platform
Digitalizacja w branży motoryzacyjnej – jak dostosować swoje działania do nowoczesnych standardów?

Nie znalazłeś rozwiązania dla siebie?

Jeżeli nie znalazłeś rozwiązania dla siebie możesz napisać do nas bezpośrednio przez formularz lub umówić się z naszym doradcą, który dobierze najlepsze rozwiązania z naszej szerokiej gamy produktów cyfrowych.